Iphone 6 Telefon şifresini Unuttum - IPhone ekran kilidini sıfırlamak içindeki verileri kaybetmeden. Telefon şifresini unuttum dediğiniz zaman elbette ilk yapılabilecek şeylerin başında iphone müşteri hizmetleri ile iletişime geçilmesidir.


Pin On View Private Instagram Story Photos

Özelliğin ebeveyn kontrolünün yanı sıra Kilit Ekranından Kamera Erişimini Engellemek gibi ilginç yan fonksiyonları da bulunan bu özelliği birçok kullanıcı güçlü bir parola ile korumayı deniyor ve bu da zaman zaman şifrenin kolayca unutulmasına neden oluyorŞimdi Sınırlamalar parolasını kurtarmanın iki pratik yoluna yer vereceğiz.

Iphone 6 telefon şifresini unuttum. Iphone 6 plus şifremi unutum ne yapabilirim ha bu ara da 1491 dakika sonra acabilirsiniz Yazıyor bunu cözebilir. IPhone 6mın şifresini unuttum ve bayağı bir şifre denedim. IPhone parolasını unuttum veya iPhone şifremi unuttum hatırlamıyorum.

IPad ve iphone şifresini unuttum nasıl kırabilirim diyen kullanıcılar için basit ve anlaşılır bir yöntem sunacağız. İphone Şifresini Unuttum Ekran Kilidini Açamıyorum. IPhone cihazımdaki resim müzik rehber gibi verilere ne olacak diyorsanız sizin için hazırladığımız bu haber tam size göre.

IPhone 6 parmak izi kabul etmedi ve pin unuttu. Orijinal şarj kablosunu takmama rağmen çalışmıyor. Telefon kapanınca aklıma geldi şimdi hiçbir türlü açamıyorum.

İPhone 6 artı kilitli ve şifresini unuttum. Iphone 4s iphone 5 iphone 5s iphone 6 model telefonlarda kullanabilirsiniz. IPhone ekran kilidi şifresini kaldırmanın üç yolunu anlattık.

Herkese MerhabaBu gün sizlere uzun süre kullanılmamış iphonelarda ya da çocukların eline geçip şifresi değişirilen oluşturan iphonelarda bilgi kurtarımını. Bir bilgisayarınız olduğundan emin olun Mac veya PC Bu işlem için bir Mac veya PC gerekir. Bu makalemizde eğer iPhone şifremi unuttum diyorsanız bu konu hakkında neler yapabiliriz kontrol edeceğiz.

Bu yazıda iPhone şifremi unuttum ne yapabilirim sorusunun cevabını en genel hatları ile cevaplayacak iPhone şifresinin veya iPad unutulması durumunda takip edilmesi gereken adımları sizlerle paylaşacağız. Bu yazılım bilgisayara kurulduktan sonra telefon bağlantı kablosu ile bilgisayara bağlanır. IPhone şifremi unuttum şifremi nasıl sıfırlarım gibi şikayetlerinizin çözümü ve daha fazlası bu yazımızda hemen okuyun yorum yapın.

Ayrıca orijinal kablo olduğu için medya aktarımı. Aynı sorun bizimde başımızda var icloud şifresini. İphone Şifresini Unuttum Ekran Kilidini Açamıyorum.

Erkan Calp - 4 YIL ÖNCE GÜNCELLENDİ iPhone şifresini passcode unuttum nasıl sıfırlarım. IPhone şifresini unuttum ne yapmalıyım. İPhone pin kodunu ve parmak taramasının iPhone 6 veya 6 plusda çalışmadığını unutmayın.

Bahsettiğimiz yöntemleri iPhone 4 iPhone 4s iPhone 5 iPhone 5s iPhone 6 telefon modelleri üzerinde uygulayabilirsiniz. İphone ekran kilidi unuttum nasıl açılır. IPhone şifresini unuttum diye üzülmeyin.

Değişiklik olsun diye telefonumun şifresini değiştirmiştim unutmayayım diye bir iki kez denedim fakat girmedi. IPhone Telefonun Şifresini Sıfırlama. İphoneb4s m var şifresini unuttum yardimci olurmnuz veya.

Katılım 26 May 2017. Geri yüklemek için en son yedeği seçin. Dün akşam şifremi değiştirdim daha sonra hep parmak izimle açtım değiştirdiğimi falan unuttum.

IPhoneunuzu kurtarma moduna alın. İPhone şifresinin unutulması durumunda bilgisayardan yardım alarak bu sorunun çözümü sağlanmaktadır. Bunun için bilgisayara itunes yazılımın son sürümünün yüklenmesi ile başlanabilir.

Hepsinden önce şifresi unutulan iPhoneun tüm cihaz verileri sıfırlanacaktır. Aşağıdaki işlem ile iPhone 4 iphone 4s iphone 5 iphone 5s iphone 6 ve ipad bütün modellerinde şifreleri kırabilirsiniz. ICloud giriş sayfasını açın ve Apple IDnizi kullanarak oturum açın.

Kullanıcılar bazen istemeseler de iPad iPhone hatta iPod Touch parola korumalarını unutabiliyorlar. Diyeceksinizki birkaç denemeden sonra 60 dk bekletiyor ozaman yapmanız gereken telefon saatini 1 saat ileri almak ve yeni şifre denemek inanın biraz azimle çözüme ulaşacaksınız. Touch ID de kabul etmediği için için iTunes üzerinden sıfırlamaya çalıştım fakat o da olmadı.

Bunun dışında yapılabilecek olanlardan bir tanesi de şudur. Bu işlem verilerinizi yedeği. Uygulamaları yükledikten sonra ve.

ICloud bilgilerimi biliyorum fakat iTunes üzerinden giriş yapamıyorum telefon numarasına mesaj gelse de göremiyorum. Kabloyu normal prize taktığımda şarj oluyor. İşten eve geldim cihazı kurdum kartımı taktım parmak izimi okuttum 4 haneli parola istedi onu yazdım sonra telefon açıldı ve bir kaç uygulama yükledim vs.

Sınırlamalar Şifresini Sıfırlama. Güncelleme şifresini unuttum Nasıl Yaparım. IPhone 6da Sınırlamalar şifresini unuttum.

Mrb iphone 4s telefon kullanıyorum yanlışlıkla güncelleme yaptım şifremi unuttum icloud hesabımı nasıl açabilirim bilen varmı yardımcı olun lütfen. İşlemi yapamayan arkadaşlar yorum atarsa yardımcı olabiliriz. Merhabalar ben iphone6splus kullanıcısıyım telefonumun şifresini unuttum ve telefonumu telefon kilitliyken siri kullanılmasın diye ayarlamıştım.

Arkadaşlar iphone 6 aldım forumdan bir arkadaştan sağolsun sorunsuz gönderdi cihazı. Arkadaşlar iphone 6 aldım forumdan bir arkadaştan sağolsun sorunsuz gönderdi cihazı. Çünkü iPhoneu geri yüklemeniz gerekecek.

Eğer iPhone cihazızda kilit şifresini unuttuysanız birkaç yanlış giriş sonrası 1 dakika sonra tekrar deneyin sonrasında yine yanlış denediğinizde sürekli bu süreyi uzatacaktır ve en son iPhone Kapalı iTunesa Bağlayın yazısı çıkacaktır. Başlangıç tarihi 25 Mar 2018. Telefon başında oturup tek tek şifre denemektir.

İPhoneun kilidini parmağınızla açıp pin numarasını unutamam. İphone Şifremi Unuttum Bilgisayarsız Çözüm. IPhone 4 Şifresini Kırmak 6 Dakika.

Hepsi yanlış olduktan sonra iPhone etkin değil iTunesa bağlanın yazısı çıktı. Iphone 4 var bende icloud şifresini unuttum daha doğrusu amcam yapmış. El iphone 6 alican yalnız kullanıcı icolud şifresini unutmuş ne yapmamız gerek bilgilendirirmisiniz.

Anasayfa Mobil iPhone Şifremi Unuttum Nasıl Sıfırlanır. IPhone Şifremi Unuttum Nasıl Sıfırlanır. Katılım 25 Mar 2018 Mesajlar 1 Tepki puanı 0 Cihaz iphone 6 25 Mar 2018 1 bana yardım edin iphone 6 sınırlama şifremi unuttum.

DrFone Unlock iPhoneunuzu şifresini kırmak için size yardımcı olabilecek son derece güvenli ve kullanımı kolay bir programdır. IPhone devre dışı iTunesa bağlayın Bu blog yazımızda iPhone şifresini unuttuysanız yapmanız. IPhone parolanızı unuttuysanız.

İPhoneunuzdan kendinizi kilitlemek her zaman birzor bir durum. IPhone şifresini unuttum nasıl sıfırlarım. Bu blog yazımızda iPhoneun ekran kilidi şifresini kaldırmanın yollarından bahsediyoruzTelefonunuzu sizden başkası kurcalamasın diye koyduğunuz güçlü şifreyi unuttuğunuzda verilerinize tekrar nasıl erişebileceğinizi anlatıyoruz.

IPhone şifre kırma programı DrFone Unlock. PC kullanıyorsanız Windows 8 veya sonraki bir.


Veresiye Mobile App Mobile App Mobile App Design App


Iphone Ekran Suresine Sifre Koydunuz Ve Unuttunuz Mu Iste Ekran Suresi Sifresini Nasil Sifirlayabileceginiz Ile Ilgili Yazimiz Iphone Ekran Telefonlar


Iphone Sifre Sifirlama Parola Kaldirma Sifresi Unutulmus Iphone Youtube


مشاكل الايفون X الخطيرة Apple Iphone Smartphone Photography Iphone


Iphone Ekran Kilidi Sifre Kirma Yontemi Ios 9 10 11 Acigi 7 6s 6 5s 5c 5 4s 4 100 Kesin Basit Youtube


Turkcell T60 Desen Tus Kilidini Acma Hard Reset Sifirlama Veri Kurtarma Iphone Telefonlar


The Iphone 5s And 5c Rumor Round Up Iphone Event Iphone 5s Iphone 5s Gold


Iphone Dfu Moda Alma Nasil Yapilir Kolay Yontem Iphone App Moda


Iphone Ekran Kilidi Sifresini Unuttum Kaldirmak Icin Ne Yapmaliyim Tamindir


Iphone Ekran Kilidi Sifresini Passcode Kaldirmanin 3 Yolu Tamindir


Iphone Reset Atma Nasil Yapilir


Icloud Giris Icloud Sifremi Unuttum Icloud Com Tr Iyisi Yardim Ile Imgeler Icloud Unlock Iphone Iphone Apps


Imessage Ucretli Mi Imessage Nedir Nasil Kullanilir Andronova Iphone 6 Iphone Samsung


App Store Apple Kimligi Sifremi Unuttum Telefon Acilmiyor Iphone App Iphone App


Related Posts